IT IS ONLY BY NOT PAYING BILLS THAT ONE CAN HOPE TO LIVE IN MEMORY OF THE COMMERCIAL CLASSES.

Lång rubrik någon? Idag är det onsdag. Den är onsdagen efter löning dessutom. Det är champions league-final. Drömfinal dessutom. Det är också en och en halv vecka kvar till studenten i denna mellanstora svenska stad. Med ovanstående i beräkning räknar jag med att det blir mycket folk ute idag. Hade ovanstående varit en ekvation hade alltså svaret varit att jag ska ut idag. Nu är det ingen ekvation.

Men jag ska ut idag.

Jag förvaltade tydligen min fritid ute igår också. Hade ett mycket givande samtal och kan nöjt konstatera att jag lagt en stor del av mig själv bakom mig. Känns som att jag kan börja på en ny kula nu, utan huvudvärk.

Idag har jag förvaltat min fritid på följande sätt: Gjort en sammanställning över mina utgifter det senaste året -> Fått ångest över hur jävla mycket pengar jag gör av med -> Kommit över det, och insett att jag levt jävligt gött! -> Fått ångest igen då jag insett att jag inte kan leva lika gött i sommar -> Skrivit ett medelmåttigt inlägg om det i min blogg som ingen läser, för den är näst intill hemlig.

Funderar Förövrigt på att förvalta lite fritid på gymmet framöver. Målet är att ha den här mannens fysik den första juli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0