HENCE TODAY I BELIEVE THAT I AM ACTING IN ACCORDANCE WITH THE WILL OF THE ALMIGHTY CREATOR. BY DEFENDING MYSELF AGAINST THE JEW, I AM FIGHTING FOR THE WORK OF THE LORD.

Rubriken ovan är en direkt översättning av Adolf Hitlers egna ord. Jag brukar ofta raljera om judar och hur jag känner för detta folkslag. De som är smartare än en genomsnitts björn tar mitt agg gentemot judarna med en nypa salt. De andra skiter jag i. Oavsett vad jag tycker om judar, är Nazister de värsta människor som finns. Därefter kommer rasister(Sverigedemokrater inräknade)och andra grupper som sysslat med etnisk rensning.
Därför välkomnade jag filmen Inglourious Basterds med öppna armar. Inte bara på grund av Herr Tarantino står för regi, utan för att jag visste att Nazister blev misshandlade till döds i filmen. De som inte sett Inglourious Basterds kan sluta läsa nu och fortsätta läsa efter de sett den, för det bör alla. Filmen slutar som bekant med att Eli Roths karaktär "The Bear-Jew" skjuter ihjäl Hitler i ansiktet. De som tror att denna film speglar historien kan sluta läsa min blogg, för alltid. På en av mina favoritsidor kan ni läsa en mycket intressant och bra artikel, av Eli Roths far, angående att hans son dödade Hitler. Du hittar den på JEWISHJOURNAL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0