DEATH DOES NOT CONCERN US, BECAUSE AS LONG AS WE EXIST, DEATH IS NOT HERE. AND WHEN IT DOES COME, WE NO LONGER EXIST.

Efter en dryg månads total städfrånvaro, tog jag tjuren vid hornen och städade tills svetten lackade. Resultatet är mycket tillsfredställande och jag känner redan hur jag omöjligt kan bli sjuk nu. En lustig incident under städandet inträffade. Jag ska göra rent duschkabinen och gör så på utsidan. Väl dags för insidan, så stänger jag kabinen och börjar spruta T-Röd på samtliga ytor. Efter en stund börjar det kännas lustigt i halsen och det känns om att luften tagit slut. Inser då att det kanske inte var det smartaste jag har gjort. Jag funder en stud på att stå kvar och spruta lite mer. Av ren nyfikenhet. Men självbevarelsedriften tog över och jag gick, något vingligt bör tilläggas, ut från badrummet för lite frisk luft. Jag lever. Giller det ordet förresten. Självbevarelsedrift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0