THERE´S A CERTAIN SHABBY NOBILITY IN FAILING ALL BY MYSELF.

En intressant fråga man kan ställa sig själv är; under vilken tidsperiod skulle du vilja leva, och hur gammal skulle du vara då? Jag får alltså välja år att leva och ålder på mig själv. Jag har alltid varit ganska snabb att svara att jag vill vara i åldern 20 till 25 år. (Har fått för mig att livet peakar där, men kan ha fel. Se bara på MP)  Och att tiden är 1969. Kanske utvecklar det där en dag om någon vill det.

Det jag vill komma till att på senare tid(läs: idag) svängt över till att istället ha samma ålder men leva i New York på sent åttiotal. I det scenariot är det viktigt att jag är en Yuppie också. Idag drömmer jag om det.

Men jag vet inte. I båda fallen hade jag troligtvis varit död idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0