DON'T SAY YOU DON'T HAVE ENOUGH TIME. YOU HAVE EXACTLY THE SAME NUMBER OF HOURS PER DAY THAT WERE GIVEN TO HELEN KELLER, PASTEUR, MICHAELANGELO, MOTHER THERESA, LEONARDO DA VINCI, THOMAS JEFFERSON AND ALBERT EINSTEIN.

Jag har inte tid. Eller jag har tid, men jag har för mycket saker jag måste se på den tiden. Vilket gör att det saknas tid. Det som tynger mig är att jag har så mycket filmer jag måste se. Serier är bättre, för de kan man portionera ut. En film måste jag se i ett svep. Det är ett helvete att man måste jobba när man har så mycket att se. Dubbelsöndag skulle inte vara fel. Ska försöka ta mig igenom, The American idag. Blir ledsen om jag misslyckas. Bjuder på en bild.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0