YOU CAN'T TELL A KID THAT IT'S TIME TO EXERCISE; THATS A TURN OFF. YOU NEED TO SAY "LET'S GO TO THE PARK AND HAVE SOM FUN." THEN YOU GET THEM TO DO SOME RUNNING, PRACTICE ON THE BALANCE BEAM, BASICALLY GET A FULL WORKOUT DISGUISED AS PLAY.

Jag önskar att The Guvernator kunde komma med ovanstående förslag till mig just nu. För jag vill och behöver verkligen träna. Jag skulle älska att bli iväglurad på något kul upptåg som visade sig vara bra för min hälsa. Men det jag kommer göra på sin höjd idag är ett oinspirerat styrkepass. Kommer inte palla någon förbränning. Jag vet att jag vill träna och att jag behöver det. Men jag vet också att jag vill se dagens Boarwalk Empire, Dexter, denna veckas och förra veckans Eastbound and Down, Scott Pilgrim vs. The world, Cell 211, Wild Combination A portrait of Arthur Russel, The Social Network en gång till, Inception en gång till och alla säsonger av Breaking bad. Nu när jag har allt svart på vitt känner jag nog att jag får dela upp det lite. Går jag och tränar nu, är jag hemma halv nio. Då hinner jag se ett avsnitt Eastbound and Down innan jag ska se våra vänners liv på svt. Efter det hinner jag se Boardwalk Empire och dexter och vara i säng innan halv ett. Vilket gör att jag får den sömn jag behöver för att jobba och beta av en del film och serier imorgon. Så får det bli. Mot gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0