IT'S HARD TO ARGUE AGAINST CYNICS - THEY ALWAYS SOUND SMARTER THAN OPTIMISTS BECAUSE THEY HAVE SO MUCH EVIDENCE ON THEIR SIDE.

I avsnitt sju av säsong femton av South Park drabbas Stan av cynism. Han börjar se allt som skit. Eller som jag ser det, han började se allt för vad det egentligen är. Måndagar är vanligtvis en bra dag för mig som följer många serier. Det är Family Guy, Allen Gregory, Boardwalk Empire, Walking Dead, Dexter, How to make it in America och Homeland. Jag ser fram emot måndagar, och att ha det lite fullt upp med att se alla avsnitt. Men jag kan inte komma ihåg senast jag såg ett avsnitt av någon serie och kände wow. Jag tycker allt är grått, spretigt och allmänt uttråkande. Likadant med film. Det har kommit en bra film i år. En som jag skulle ge över två i betyg. Allt är bajs. Det är jag och Stan.

You're Getting Old
Get More: SOUTH
PARK
Stan Marsh,Randy Marsh,more...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0