FAILURE IS THE CONDIMENT THAT GIVES SUCCESS ITS FLAVOR.

Jag är besatt av dokumentärer. De kan vara i tal, skrift eller video. Jag älskar en bra dokumentär. Jag ska inom kort ge er mina fem favoritdokumentärer. Tills dess fotrsätter jag se och lyssna på olika. Att lyssna blir bara svårare. Jag har varvat P3-Dokumentär-dokumentärerna flera gånger känns det som. Och det smärtar mig något oerhört. Alla som jobbar med P3-Dokumentär, är genier. Det är ett uttryck som jag och många med mig slänger sig med för lätt, men jag säger det igen. De är genier. Nu när jag tänker på det så ska jag givetvis ge er en lista på de bästa P3-Dokumentär-dokumentärerna. Nu vill jag ställa er frågan. Har ni någon gång läst en så här kort text med ordet "Dokumentär" så många gånger som i denna? Dokumentärer jag vill se NU följer nedan:
Först ut är en dokumentär om New York Times och hur redaktionen fungerar i denna informationsålder. NY Times har för övrigt världens mest överlägsna Iphone-App för nyheter. Snyggast och bäst.
Alla älskar Raymond på ryska. Hur kan det inte vara bra?

Och denna ska jag se nu. Kommer förmodligen inte vilja äta på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0