EXPECT TO HAVE HOPE REKINDLED. EXPECT YOUR PRAYERS TO BE ANSWERED IN WONDROUS WAYS. THE DRY SEASON IN LIFE DO NOT LAST. THE SPRING RAINS WILL COME AGAIN.

Jag trodde aldrig Januari skulle ta slut. Det är den längsta månad jag upplevt så länge jag kan minnas. Nu är det nedförsbacke. Jag vill minnas att våren kommer snabbt här på Norges västkust. Golfströmmen och allt det där. Våren är fin här. Det finns saker att se fram emot. 

Men nu skulle jag vilja reda ut sett och annat om Drake. När han rappar så låter han ball. Jävligt ball. Men när han pratar... Inte så gangsta. Ta mannen vars vingar Drake befinner sig under; Lil' Wayne. Han låter alltid jävligt ball, och sexig. Drake däremot gör det inte. När jag ser han bli intervjuad känner jag mig lurad. Han har blåst mig. Falsk jävla marknadsföring. Så just nu jobbar jag med att glömma att han låter som en övre medelklass, vit judisk kille. Han är ju trots allt en svart judisk övre medelklassen. Gillar han ändå.

Kolla på Drake bli intervjuad HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0