I SPEND A LOT OF MONEY ON BOOZE, BIRDS AND FAST CARS. THE REST I JUST SQUANDERED.

Dean Martin fick en gång frågan om varför han drack så mycket. "I drink to forget", svarade Dean Martin. "Thats sad" svarade personen som frågade. "It could be sader", kontrade Martin med. "What could be sader than drinking to forget?" Fick han tillbaka. Martin replikerade med: "Forgetting to drink!"
Idag tar jag några pilsner för att glömma det faktum att jag har mindre pengar än vad jag trodde jag skulle ha för fem år sedan. Jag dricker för att glömma, att jag är ett low life. Jag dricker för att glömma att jag inte är: Dean Martin, Frank Sinatra, Shane MacGowan, Bill Murray, Fredrik Strage, Wes Anderson, Bret Easton Ellis, Chuck Phalaniuk, Owen Wilson, Charles Bronson, Cormac McCarthy, Steve McQueen, Jan Stenbeck, Carl-Jan Granqvist, Kevin Smith, Fredrik Virtanen eller Filip och Fredrik.

Kommentarer
Postat av: Jösefin

Du behöver inte vara nån av dom.. du är lixom Anders det räcker

2010-01-08 @ 23:09:41
URL: http://fmybrainout.blogspot.com
Postat av: mor

Du skriver så otroligt bra Anders. Jag är rörd. Du skriver inte bara bra utan du är klok,smart och en helt fantastikt fin person. Älskar dig.

2010-01-10 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0