I NEVER DO IT WITH WHORE, YOU START OUT WITH A BURNING DESIRE AND YOU END UP WITH A BURNING SENSATION.

Mer eller mindre berusad både tisdag och onsdag är väl inga fel. Eller? Absolut inga fel. Men är man kraftigt berusad dessa två dagar kanske man börjar undra. Framförallt kanske man börjar undra när jag funderar på att dricka även idag. Får se hur det går med det. Men som jag brukar säga. Bara man säger nej första gången någon frågar om man vill ha alkohol, har man karaktär.

Igår när någon sorts likör43-milkshake inmundigades, kom det lite på tal vad man behöver ha gjort innan man dör. Det finns ju några som är självklara; sitta fyllecell, ha sex nykter, testa diverse droger, besöka finland osv. Det som kom upp igår var hurvida en könsjukdom var något man måste genomlidit innan man dör. Jag var skeptisk då. Är fortfarande ganska skeptisk. Men jag förstår flickans resonemang. Ja, det var en flicka som tyckte man skulle haft en könis innan man dör. Frågan är bara hur dom som tycker man ska ha det ska bete sig. Ska de försöka söka sig rätt på en könis, eller bara leva på och hoppas det dyker upp en sexpartner med ett inflamerat kön? Jag kommer inte leta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0