DESPERATION IS LIKE STEALING FROM THE MAFIA: YOU STAND A GOOD CHANCE OF ATTRACTING THE WRONG ATTENTION.

Nu sitter jag här igen. Ett avsnitt Sopranos som väntar på att gå igång. Måttligt uttråkad. Alldeles för seg för att göra de sysslor som är nödvändiga. De som vilken dag som helst är ett rent måste. Jag väntar nogg tills dess. Idag är mitt största orosmoln finanserna. Jag skulle behöva pengar. Min levnadstandard kräver helt enkelt en viss summa pengar. Ska därför ägna dagen åt att komma fram till en bra idé att få snabba pengar. Eller gå och panta alla flaskor jag har.

Jag är för övrigt inte nöjd med detta mittemellanväder. För dåligt för att ligga ute i sundbyholm, och för bra för att kunna sitta inne med gott samvete. Lutar eventuellt åt att jag dammar av golfklubborna som inte fått slå en hook på flera veckor. Men då måste jag damma av min bil först som jag inte kört med på flera månader. Känns riktigt värt att betala en röding varje månad föör garage mitt i stan, när jag inte kör min bil över huvud taget.

Ett avsnitt Sopranos sen tar jag tag i saker. Skicka ett sms eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0