BE CAREFUL WHAT YOU WEAR TO BED AT NIGHT, YOU NEVER KNOW WHO YOU'LL MEET IN YOUR DREAMS.

Bland det tråkigaste som finns är att lyssna på andras drömmar. Nu kommer jag skjuta mig själv i foten lite och snudda vid detta felsteg. Inatt (läs: på förmiddagen) drömde jag att jag var på någon sorts utförsäljning av diverse samlarobjekt. Det är ovesäntligt vart jag var men ändå. Det som händer är att i drömmen somnar jag. När jag sen vaknar har det gått ett år. Men det är inte så att jag legat i koma. Jag har levt på som vanligt men jag kommer inte ihåg vad som hänt detta år. Jag får då börja fråga runt vad som hänt under året då jag varit "borta". Men ingen tar mig på allvar och jag får inga svar. Sen ringer nån svindåre till mig och jag vaknar.

Jag gillar tanken att missa ett helt år av sitt liv för att sen få reda på det i efterhand. Det är ungefär som en stadig fylla då man dagen efter, får höra allt skit man sagt och gjort. Lite spännande sådär.


Kommentarer
Postat av: Maja

Hahah, fattar inte var du får allt ifrån

2009-08-01 @ 04:21:55
URL: http://savic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0