I DON'T KNOW A LOT ABOUT POLITICS, BUT I CAN RECOGNIZE A GOOD PARTY MAN WHEN I SEE ONE.

Vad är en bal på slottet? Liksom. Det talades om efterfest. Men inte i hela helvete ger jag mig ut på äventyr i den här snöstormen, utan att vara garanterad dryck och folk jag tycker om. Sen tror jag inte jag varit så här nykter efter en utgång sen moses gick i kortbyxor. Ligger istället i soffan. Sömnlös och tittar på musikhjälpen. Gillar det. Som att titta på radio. Vilket är exakt vad det är. Svenskar har bra musiksmak överlag måste jag säga. Eller rättare sagt så har musikproducenterna för detta önskeprogram bra musiksmak. Men det är väl vilketjävlasom.
Spelade några låtar på RAW idag under den så kallade DJ-stafetten. Var roligt. Kul grepp, även om det var lite kaosartat. Lite för många som ville spela, lite för taskig "spellista". Lite missnöjd med tiden vi fick spela. Men vi gjorde det med Bravur måste jag säga. Som sagt var det nytt på RAW, känns som att konceptet ligger i sin vagga sattsäga. Var rätt förutsägbar musik från samtliga inklusive undertecknad, blir lätt så. Sen Kommer ett mycket säkert hiphop-kort och fräser på Zorba för, som en diskret hyllning till sitt grekiska ursprung. Var riktigt fett! Lite senare kommer delar av TBGWIO och spelar Becks Loser. Löjligt bra låt! Löjligt!
Soy un perdedor. I’m a loser baby, so why don’t you kill me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0