A FRESH START.

Det här är tänkt att vara min nya blogg. Så mycket har du redan förstått antar jag. Min tidigare blogg www.hagets.blogg.se har passerat sitt bästföredatum. Därrav denna blogg. Hagets blogg känns helt enkelt passé. Som en del av ett gammalt liv. Det mesta som står där är antagligen grabbigt larv eller rent av dåligt. Jag reserverar mig dock för att denna blogg kommer hamna i exakt samma fack. Men förhoppningsvis ej.

Det är anledningen att jag inte tar upp mitt skrivande där. Men som sagt finns mina nnågot haltande alster att beskåda där. Anledningen att jag börjar blogga igen är något luddig, Men av namnet på bloggen att döma, förstår ni att jag fått en hel del fritid på halsen som måste förvaltas. Plus att det är sommar snart och just den årstiden brukar ge en hel del uppslag.

Mina tankar kring materialet som kommer att finnas här är inte helt klar. Det jag vet är att jag ska på ett förhoppningsvis rätt pretantiöst sätt, försöka att inte beskriva min vardag. Tolka det hur ni vill. Jag har en vision om hur det ska se ut.

Nu ska jag ta tag i en bok för första gången på länge. Bob Dylans Memoarer ska slukas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0