JESUS CALLED, HE SAID HE'S SICK OF THE DISSES. I TOLD HIM TO QUIT BITCHIN', THIS ISN'T A FUCKIN HOTLINE.

På grund av att ha för mycket att säga för facebook, dammar jag av denna blogg. Jag är i ett sjukt hipstermode. Det börjar med att jag läser en blogg om Tyler, the Creator. Klickar mig vidare till en text i The Guardian om homofobi inom hiphop där de mest tjabbar om Lil' B och Odd Future. Kommer samtidigt på att min hiphop älskade vän spydde galla över att alla la upp bilder/låtar/videos videos på Odd Future och Tyler, the Creator. Jag sa stolt att jag aldrig lagt upp nåt på nämnd artist. Hittar idag detta. Jag har egentligen ingen åsikt om denna sorts musik. Men mainstream som fan har de blivit. Vilket är synd både för dom och för folk som inte vill se eller höra dom. Antar jag. Jag var hursomhelst tidig med att lägga up videon. Det som är viktigas. Först är bäst. Även fast jag inte hade den blekaste om vad fan det var för nåt. Tyckte dom var roliga bara. När jag var klar med Tyler, the Creator  bläddra jag genom vimmelbilder från invigningen av F12. Och maken till hipster-vm har sällan skådas.Bara hipsters och Joel Kinnaman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0