SOMETIMES, LIFE THROWS YOU A CURVE BALL AND YOU JUST DON'T KNOW ENOUGH ABOUT BASEBALL TO FINISH THE METAPHOR.

Kontaktannons:
Hej jag söker dig 19 -26 år gamla tjej. Du får gärna uppskatta film, litteratur och musik som man mår dåligt av. Bland dina favoritregissörer vill jag se Wes Anderson och Darron Aronofski. Bland dina favoritförfattare vill jag se Bret Easton Ellis och Chuck Palahniuk. Bland dina favoritartister vill jag se The National och allt med Justin Vernon.
Du är lättsam, hård och rättvist. Du ska kunna uppskatta en kväll hemma soffan lika mycket som en utekväll med dina vänner och/eller med mig. Du uppskattar ett glas Amarone till en blodig oxfilé och du uppskattar en till tio cocktails på en finare tillställning. Du uppskattar dessa lika mycket som en stöl på uteserveringen på Beverly i Stavanger. Du är vänster politiskt, men inte nödvändigtvis socialdemokrat. Du har humor, bra humor. Du sätter hellre på Arrested development än Solsidan. Du ser hellre 30 Rock än parlamentet.
Du är exakt 175cm lång eller däromkring. Hårfärg är inte av vikt. Du får gärna vara byggd exakt som Kate Moss. Du ska ha ett sunt förhållande till kläder. De får gärna vara oförskämt dyra, men det är stilen och hur du bär upp dom som är det viktigaste. Du får gärna vara förmögen och generös(inget krav).
Jag som söker dig är en kille som är lika gammal som han ser ut men är yngre än vad han känner sig. Jag tränar regelbundet och äter sunt. Mina laster är alkohol och sällskap. Mina planer i livet består av ett långsiktigt mål och ett kortsiktigt. Det långsiktiga är att bli ekonomiskt oberoende. Det kortsiktiga målet är att må bra.
Svara till: 'Evigt ensam 22'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0