IF YOU LIMIT YOUR CHOICES ONLY TO WHAT SEEMS POSSIBLE OR REASONABLE, YOU DISCONNECT YOURSELF FROM WHAT YOU TRULY WANT, AND ALL THAT IS LEFT IS COMPROMISE.

Jag är en velig människa. Har jag mer än ett alternativ är sannolikeheten att inget blir av
väldigt stor. Just nu försöker jag bestämma mig hur jag ska spendera min kväll. Ska jag
gymma? Ska jag träna fotboll? Ska jag dricka alkohol till fotbollen? Ska jag gå ut om jag
dricker alkohol till fotbollen? Ska jag sätta mig i bilen, åka till gymmet och åka direkt
därifrån till fotbollsträningen, och sen åka och titta på fotboll. Förstår ni? Jag behöver
någon som säger åt mig vad fan jag ska göra. Jag antar att det beror på att det är noll
ordning i mitt liv för tillfället. Noll ordning på min sömn. Noll ordning på mina känslor.
Jag fattar ingenting. Famlar i mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0