NOW THE FLOWERS BLOOM, I FEEL YOU CREEP INTO MY ROOM, AND IF THIS SHOULD BE OUR TUNE, I'LL DIE HERE INSIDE OF YOU.

Idag hörde jag Nicke Borg's låt som han detog i melodifestialen med. Det var första gången jag hörde den men jag kände direkt att detta är något jag har hört förut. Efer någon minut trillar poletten ner. Det är ju för fan Russell Brand's karaktär Aldus Snow, som sjunger det fiktiva bandet Infant Sorrow's låt Inside of you. Det är fanimej samma låt. Jag är rätt sker på att det är Brand's motspelare i filmen Forgetting Sarah Marshall, Jason Segel som har skrivit och komposerat låten. Vet dock inte om han fick credits i Melodifestivalen. Här kommer låten(låtarna).
HAHAHA! Exakt lika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0