CAUSE I MAY BE BAD BUT I'M PERFECTLY GOOD AT IT, SEX IN THE AIR, I DON'T CARE, I LOVE THE SMELL OF IT, STICKS AND STONES MAY BREAK MY BONES, BUT CHAINS AND WHIPS EXCITE ME.

Jag gillar Rihanna och jag skäms inte för det. Med henne menar jag henns musik. Den är helt duglig, varken mer eller mindre. Det är inte så att jag lyssnar på henne hemma själv men jag lyssnar gärna på någon låt med henne på en förfest. Det jag vill komma till är att när jag lyssnar på hennes musik kan jag inte tänka på något annat än att hon gillar att knulla. Flera av hennes låtar är ju direkt upphetsande. Nu är hennes remix av S&M som hon gjort tillsammans med Britney Spears etta på itunes i USA. Det är ju bara för att den är upphetsande föar inte fan är remixen en nummer ett. Det är ingen större skillnad från orginalet förutom att det är en Britney som låter kåt och förkyld. Jag blir kåt av Rihannas musik. Nu var det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0