WE SAY THAT SLAVERY HAS VANISHED FROM EUROPEAN CIVILIZATION, BUT THIS IS NOT TRUE. SLAVERY STILL EXISTS, BUT IT APPLIES ONLY TO WOMEN AND ITS NAME IS PROSTITUTION.

Häromdagen såg jag en dokumentär om prostitution i Tyskland. I Köln ligger en bordell belägen i ett hus på tolv våningar. Med hundratjugo prostituerade, åttio anställda och ca tusen kunder per dag. I Tyskland är detta lagligt och det betalas skatt på det hela. Dokumentären heter 'Som en Pascha' och i den får vi följa en svenska dokumentärfilmare som intervjuar män som är kunder på bordellen, kvinnor som säljer sig på bordellen, chefen för bordellen och andra anställda. Jag är emot all sorts prostitiution. Man exploaterar den som säljer sig, man eller kvinna. Jag är övertygad om att i alla fall av människor som säljer sig, så skulle de hellre vilja tjäna sina pengar på annat sätt. Det är påtvingat. En exploatering och ett förtryck. Jag tycker det räcker som argument, men jag har fler. Det argument som flera av de intervjuade använder sig av är för mig helt befängt och utom denna värld. Flera påstår att de gör världen en tjänst. För skulle inte deras tjänster finnas skulle män istället vara tvungen att våldta. Va?! Vem i sina sinnens fulla bruk kan påstå att mannen är så kåt att han inte kan stå emot lusten att knulla? För det första finns inte den driften hos män. Skulle den finnas så är det en mix av arv och miljö. Och detta är sjuka människor som bör få hjälp. Inte ett ställe att gå till för att leva ut sina "behov". För det andra, om det behovet finns. Hur fan kan det inte duga med att onanera? Jag är sjukt bra på att runka. Jag har tränat halva mitt jävla liv. Dokumentären är inte så värst bra, men man blir berörd av den. Så många människors bittra öde och sjuka värderingar. Den är hur som helst intressant. Den är tyvärr borttagen från SVT Play då den innehåller en dela grova scener. Men den finns att ladda ner på en olaglig sida nära dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0