I WAS ALWAYS DREAMING ABOUT VERY POWERFUL PEOPLE, DICTATORS AND THINGS LIKE THAT. I WAS JUST ALWAYS IMPRESSED BY PEOPLE WHO COULD BE REMEMBERED FOR HUNDREADS OF YEARS, OR EVEN, LIKE JESUS, BE FOR THOUSANDS OF YEARS REMEMBERED.

Jag hade ju en liten utläggning igår om att jag inte bara syssla med saker som för den allmänna massan kan uppfattas som svåra. Till exempel så utövar jag den raka motsatsen mot dessa svårt pretentiösa utläggningar om populärkultur. Det här är något jag hatar att läsa om. Det är det näst mest ointressanta efter att höra om någons dröm. Drömmar, kan ni behålla för er själva. Det gäller även gymma. Fyyfan vad jag inte vill läsa om folks tränande. Ändå tar jag upp skiten nu. Det är ett fint och bra gym, jag går på. Det kostar 450nok i månaden. Bara det är nog att gå dit. Det jag vill säga, är att det finns fan inget som är så primitivt som att vara på gymmet. Stå och svettas i en stepmaskin eller ligga och stånka med vikter. Det är sällan jag känner mig så ofager som på gymmet. Men fan vad jag mår bra när jag går därifrån. Jag har gått ner 11kg på tre månader och jag mår bättre fysiskt än någonsin. Den mentala biten lämnar vi därhän. Jag vill väl säga att jag är klar med viktminskningen.( [X] hidden brag.) Nu ska det bygga muskler är tanken. Jag vill inte bli stor, bara ha en bra fysik. Det är en mix av fåfänga och en mån av min hälsa. Jag skulle inte ha något emot att se ut som Justin i trailern nedanför dock. Jag vill inte se ut som Arnold, men han är skön på sitt sätt. Läs bara citatet i rubriken, och kolla på han från Puming Iron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0