SOMETHIN' FILLED UP MY HEART WITH NOTHIN'. SOMEONE TOLD ME NOT TO CRY.

Sitter i Stavanger, Norge. Söker jobb som aldrig förr. Mitt sätt att kravla mig upp ur den grop jag grävt. Det känns som att det går bra. Dialekten här däremot. Det är svårare att förstå, än hur folk kan rösta på Sverigedemokraterna. Vi är i Norges svar på Skåne. Men vi är nog snart Silvstedtifierade. Jag tänkte slänga upp ett grymt klipp från youtube. Fick dock för mig att jag gjort det förut, men hitta det inte. Så jag lägger upp det. Det är den alldeles för ouppmärksammade gruppen Arcade Fire. Observera att låt två också är med i trailern till den fina Where the wild things are. Texten i Wake up är mycket passande till filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0