SLEEP IS GOOD, DEATH IS BETTER; BUT OF COURSE, THE BEST THING WOULD TO HAVE NEVER BEEN BOORN AT ALL.

Jag har skaffat mig sömnproblem. Själva problemet härstammar doch inte i brist på sömn. Det är snarare så att jag sover bort större delen av dygnet då merparten av den svenska befolkningen är vakna. Lider inte så mycket av det. Men det blir kväll fort. Och jag äter på underliga tider. Min matochsovklocka har upplyst mig i ett fall. Var på Mcdonalds härom natten. Klockan fem på morgonen. Jag vill rekomendera alla att äta donken denna okristliga tid. Vi kommer dit och inget finns färdigt. Allt var fräscht (nåja, för att vara donken).                   

Vet ej hurvida det är viktigt att jag löser dessa sömnproblem. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det heller. Vid tidigare tillfällen har jag tagit sömntabletter ett par nätter för att komma in i det. Har däremot inga piller nu. Funderar på att kanske ta och motionera lite och äta nyttigt och försöka gå och lägga mig skapligt. Men jag fick ont i halsen och blevv sugen på pizza av bara tanken. Är nog enklast om jag bara tar det som det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0