THE ILLEST MOTHER FUCKER FROM HERE TO VIETNAM.

Med rubriken menar jag ill som i sjuk. Känns som att svininfluensan kopplat ett grepp om mig. Eller så är det bara alla gifter som vill ut ut min kropp. Bra mår jag inte, så mycket vet jag. Helgen bjöd på mycket sjukt. Omsättningen på människor i min lägenhet var större än på Kentucky fried chicken i Harlem. Ansikten man inte sett på länge som man blir glad av att träffa. Andra som river upp sånt man försöker glömma.

I det stora hela var det en fantastisk vecka. När det varit en fantistisk vecka mår man ju också som man förtjänar. Men som MP sa efter en femdagars konsttant fylla: - Det är ju när man slutar dricka man börjar må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0