BUT THERE I GO AGAIN. WISHING NEVER SOLVED A PROBLEM.

Fredag i en mellanstor svenska stad, helt utan planer är som en måndag i Stockholm. Nu har jag aldrig bott i Stockholm meen jag kan tänka mig att det är så. Som fritidsförvaltare får man verkligen känna att, gör du ingenting i festens tecken en fredag och lördag. Känns det som vilken jävla vardag som helst.

Jag har vart bortrest några dagar och samlat ihop den spillra av mig själv som var kvar efter helgen. Ångest är ett minne blott och jag är riktigt glad. Vän rakt ovanför mig som jag hoppas kommer ner snart. Vän från landet som kommer om en timma. Bror som legat sjukt. Vän med bil som är ute och fixar grejer. Bitar och vänner faller på plats.

Har inte tittat ut men datorn säger att det är bra väder. På agendan: Umgås. Sushi. Umgås. Kvinna laga middag till mig och vänner. Vin. Sen vart benen bär mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0