DEATH TO MY HOMETOWN.

Jag firade min 25e födelsedag i lördags. Det var hutlöst roligt. Näst intill alla mina närmaste var på plats. Och ni förgyllde verkligen min bemärkelsedag. Vår rätt så generösa spritbuffé gjorde sitt också. Alla bidrog till den och det är ju ett fenomenalt koncept. När det fortsätter på samma bana även på Nybron är det som gjort för att det ska sluta med många minnesluckor. Så är även fallet. Minnesluckor eller ej. Tack så sjukt jävla mycket alla. Bästa dagen på mycket länge!

  

Jag blev inte bakis fören halv tio på kvällen igår. Var rätt full hela dagen faktiskt. Bakis även idag, måndag. När vi styr en sen promenad börjas det prata om att dricka även idag. Klockan tio hämtar två tappra själar några öl hos mig och beger sig ut på äventyr. Sjukt sugen biter jag ihop och stannar hemma. När jag sedan får rapport av en tredje övertaggad kille som klagar över att det inte är någe folk ute. Kan jag inte låta bli att tycka det är synd. Inte så konstigt att det inte är folk ute, men också synd. Kom att tänka på den här låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0