POPULARITY COMES FROM ALLOWING YOURSELF TO BE BORED BY PEOPLE WHILE PRETENDING TO ENJOY IT.

Jag är uttråkad till den milda grad att jag inte orkar göra nånting. Och jag överdriver inte. Jag är törstig men orkar inte ta något att dricka. Jag är hungrig men inte fan äter jag något. Jag behöver städa, diska och tvätta. Men ligger istället i soffan och försöker lura mig själv att, det är fint i köket och att det inte alls är kladdigt på golvet.

Jag lever på Sopranos, Fleet Foxes, små Facebook-pauser och LightCola. När jag väl orkar ta mig till köket. Jag Försöker komma på någon morot för att ta mig i kragen. Men kommer inte ens på en lämplig belöning jag kan ge mig själv. Är inte sugen på något.

Dagen enda egentliga måste, slapp jag nu också. Hade visst hushållspapper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0