A REAL HANGOVER IS NOTHING TO TRY OUT FAMILY REMEDIES ON. tHE ONLY CURE FOR A REAL HANGOVER IS DEATH.

Det har hänt en hel del senaste veckan. Jag har fått reda på att jag inte är så värst snäll egentligen. Kommit fram till att jag är för gammal för att hålla på och vara full. Jag har gjort av med alldeles för mycket pengar. Det har ocksp kommit till min vetskap att jag inte är så bra på engelska som jag trodde att jag var. Vi gjorde huvudstaden igår. På det sätt man ska göra den. Betalade utlösa inträden och köpte dyra och illa blandade groggar. Drack lite champagne. Pratade mer engelska än vad jag gjorde nykter.

Besökte även Wasamuseet. Var intressant. Mäktigt skepp det där. Fattar inte hur dom kunde knulla upp det så dant. Båtjäveln hann ju knappt lämna hamnen. The museum of failed engineering som Zach Braff så fyndigt kallade museet. Åt en riktigt fin lasagne på en italiensk restaurang på odenplan också. Fin så.

Rundade av Stockholmsbesöket med att åka på en helvetesresa hem med Tåg till Södertälje syd. Buss därifrån till Strängnäs. Tåg från Strängnäs till Eskilstuna. Vilket skämt. Sen kommer man hem då är det en massa fula människor i stan. Gycklare och skit. Stannar nog i soffan och väntar på bättre tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0